30 juni

Jag har haft en lång helg på jobbet varvat med lite shopping till trädgården och att Rickard och barnen kom och hälsade på hos mig på förmiddagen. Båda barnen trivdes och levde upp. Ida körde en rollator fram och tillbaka i korridoren och busade runt med Alexander. Så roligt att se att de leker med varandra. 
Nu har jag ledigt två dagar och ska umgås med familjen och även fixa med blommorna jag köpt. Resultatet får ni se under morgondagen. 
 Sov gott. 
 
1 Anonym:

skriven

Härligt att umgås med familjen...det måste man....och fixa med blommorna också ......
Ha de gott !!!
Kram bia

2 Marie:

skriven

Ohh så mysigt att få besök på jobbet =D

3 Anna:

skriven

vackra foton och söta ungar! Det var drömmen då jag var liten; att få springa i vattenspridaren!

4 Melanie:

skriven

kul att få lite besök på jobbet! Lär jag aldrig få, jag jobbar ju bara natt haha ;-) Ha en skön ledighet nu!

Kommentera här: