Utomhus

Det har börjat låta konstigt om löpbandet så idag körde jag årets första löprunda utomhus. Det var riktigt jobbigt att springa i motvind och uppförsbackar. Blodsmak i munnen och tung i huvudet var känslan. Jag längtar till kondtionen är på topp igen, jag inte är förkyld och solen skiner. Peppande va? Skönt iallafall att ha dagens träningspass avklarat.
 
 
 
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Trots att det känns tungt är det ju så otroligt skönt efteråt! :)

Svar: Ja det håller jag med om!
Hanna

2 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

härligt med träning! :)

Svar: Ja det var det!
Hanna

3 Under mina lockar:

skriven

Så duktigt att du kommit igång med löpning! :D

Svar: Det känns jättebra!
Hanna

4 helena:

skriven

Oj, vad duktig du är! Det lät inte så lockande bara...hihi:)

Svar: Haha, nä inte särskilt.
Hanna

Kommentera här: