Pasteller

 
Jag är en riktig pastellmamma egentligen. Rosa, blått, gult, grönt, you name it. Jag kan falla som en fura för rosa plagg och jag har ett par rosa ballerinaskor från Laredoute i garderoben som jag knappt använt pga att det inte känns som jag. Vilken tur då att det finns så mycket pastelligt till små töser i vår. De övre plaggen är från Kapp Ahl (har beställt dem, de borde dimpa ner i brevlådan imorgon) och de nedre är från Lindex. Funderar på att beställa dem med. Så fint i vår och så ett par sandaler till.
 
Hur vill ni klä era barn i vår? (Kommer göra ett liknande inlägg med plagg till pojkarna).
 
1 Hanna W ❥:

skriven

sv: ja visst är dom :}

2 Malin S:

skriven

Ja, det är jättefint med pastellfärger!! Vårigt!

Svar: Ja det är ju det. :-)
Hanna

3 emma:

skriven

sv: jag älskar snön:) hur mysigt som helst men jag kan hålla med dig om att vår och sommar inte skulle sitta helt fel det heller :)

Svar: Egentligen gillar jag också snön men i år längtar jag verkligen efter våren.
Hanna

4 Jennica:

skriven

Åhh, vilka söta små kläder! Speciellt Lindex tycker jag gör superfina kläder till de små. Jag har en 4-åring och för henne har det mycket fint tycker jag. Och de mönster de har babykläderna är såå fina! Däremot så funkar inte deras kläder till 12-åringen längre, i alla fall inte de på barnavdelningen även om de passar henne i storlek.
Kram!

Svar: Ja de är verkligen jättefina. Jag skulle lätt kunna förköpa mig för det finns så mycket fint till barnen....
Hanna

5 Cornelia:

skriven

Fin blogg! Kram

Svar: Tack!
Hanna

6 Julia:

skriven

så söta och fina plagg! :)

Kommentera här: