Kvällsnöje

 
 
Idag damp Breaking Dawn part 2 ner i brevlådan så ikväll när jag är själv, barnen sover och Rickard jobbar blir det att kika på den.  Det skulle vara gott med godis men det får vänta till imorgon. Jag får inte falla för sötsuget ikväll.

Igår var jag på BVC med Ida och nu väger hon 11,5 kilo och är 78 cm lång. Jag blev förvånad, trodde hon skulle vara större men hon följer sin nya kurva perfekt. Om hon inte börjar växa väldigt fort kommer hon kunna ha storlek 86 länge till.
 
 
Idag har jag även varit och givit blod. Det kändes mycket bättre idag än första gången. Men jag var bättre förberedd, det är inte så smart att ge blod dagen efter man dömt fotboll som det blev förra gången.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Therese:

skriven

Hoppas du hade en mysig filmstund i går! Edward är ju sååå trevlig att vila ögonen på :)
Kram

2 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

hon är ändå mycket större än Liam som precis passerat 10 kg :) men vet inte hur lång han är

3 Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Det är så roligt att få komma till BVC och se hur stora de är :) Vår tjej var 80 cm nu i januari, så hon har fortfarande storlek 80 :) Men snabbt går det!

4 Jenny:

skriven

Tycker den är bäst av Twilight filmerna :)

5 bia:

skriven

Kikar in och önskar dej en trevlig helg!!!
Nu ska här göras middag, lax med wasabi "täcke"!! Mums!
Ha de gott!
Kram

6 Becka [fotoblogg]:

skriven

Naw så sött.
sv: Åh, den krämiga tomatsoppan är verkligen god. Rekommenderar jag varmt!
Fredagskramar. ♥

7 Cissi - mamma till 2 prinsessor:

skriven

Skönt att allt gick bra på BVC ch vad duktig du är som har gett blod.. Inte kommit iväg efter att Emma föddes och nu är det ju ingen idé på några månader...

8 Annika A:

skriven

Låter som en härlig kväll! Hoppas filmen är bra! :)

9 Lisa:

skriven

åh vad tycker dom om filmen?
Vad tycker du om Twilight-filmerna?
Jag ääälskar filmerna och jag älskar senaste precis lika mkt som dom andra! Såg Breaking Dawn part 2 på bio och sen såg jag den förra veckan här hemma! Älskar älskar älskar! ;-)

Sv: Du är väl med i squats-utmaningen!? :-)

Svar: Jag gillar verkligen filmerna. Jag har ingen favorit utan gillar alla lika mycket. :-)
Hanna

Kommentera här: