Godmorgon

Jag har haft samma gröna gardiner i köket länge (förutom nu i jul) och är sugen på vitt. Vitt i kombination med grönt känns vårfräscht efter allt rött som varit uppe  nu i jul. Jag är trött på julen nu och vill plocka bort allt men tänkte vänta till nyår.
Måndag igen  och ny vecka. Jag har tre arbetsdagar framför mig nu och vill helst vara ledig. Appropå ledig, funderar på att vara lediga hela nästa sommar med barnen. Eftersom att vi båda började jobba så tidigt har vi massor med föräldradagar kvar och vi planerar att ta en månad föräldraledigt utöver semestern. Tänk en hel sommar med barnen, vad mycket skoj vi ska hitta på tillsammans. Vi har tänkt att inte göra någon längre resa nästa sommar utan göra utflykter hemma. Tycker inte man behöver åka långt varje år. De senaste somrarna har det varit Idre, Gotland och Legoland.
Hoppas ni får en härlig dag!
 
 
1 Skorpan & Loppan:

skriven

Det låter ju helt underbart! Håller med om att man inte alltid behöver resa så långt. Ofta finns det ju mycket som är spännande för barnen runt omkring en också.

2 Mammatea:

skriven

Jag är också sugen på att städa bort julen och få in vår här hemma.

3 Browneyedgirl:

skriven

God morgon =) Känner som du, är trött på julen nu. Så dagen efter nyår ska jag städa ut den. Kram och ha en fin dag

4 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

låter som en underbar planering för sommaren.

så är jag också, ut med julen efter nyår! men den kan gärna få flytta in tidigt! härligt med julkänsla tidigt! som du skriver så vill man ha vårkänsla nu!

kram

5 veronica eriksson:

skriven

Grön är så fin färg, fin ljusstake! :) Kram

6 Jennica:

skriven

Det låter helt underbart att få ett riktigt långt sommarlov med barnen! Passa på om ni har möjlighet, absolut!!
Kram!

Kommentera här: