En rolig grej

Jag är på jobbet, har rast och en kollega har rast samtidigt. Vi småpratar lite och jag bestämmer att jag ska läsa lite kommunikation. Efter typ fyra rader somnar jag som en sten och drömmer att jag har med mig en hink till personalrummet. Efter en stund vaknar jag och börjar leta efter hinken.
 
Jag: Var är hinken.
L: Hanna du sover,
Jag: Nej, det gör jag inte, vem har tagit hinken. (Letar vidare)
L: Jo, det gör du. Det finns ingen hink här.
 
Efter några sekunder trillar poletten ner och jag fattar att det bara var en dröm. Det var gårdagens garv. Vad kul vi hade åt det.
1 Anna Adanir:

skriven

Ha ha ja ibland blir drömmar helt verklgia :)

Svar: För verkliga... :-)
Hanna

2 Ida:

skriven

Hahaha! Vad roligt! Jag somnar jättelätt precis när som helst, men brukar vara medveten om vad som är dröm o verklighet ;)

Kommentera här: