Tisdag

 
Några bilder från idag. Jag har bakat, städat och så har kusinerna varit här. De stora barnen röjde för fullt och vi satt i köket och pratade. En mysig dag helt  enkelt. Jag tänkte krypa ner i sängen med laptopen i knät. Godnatt och sov gott.
1 caroline:

skriven

söta :) och gott med bullar!!

2 Fnulan:

skriven

Oj vad flitig du varit!!!!
Kramen

3 Becka [fotoblogg]:

skriven

Så fina bilder, ser ut som en bra dag. :)
sv: Åh ja, nybakade scones är så gott, hihi.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

4 Helena:

skriven

Så sugen jag blev på nybakta bullar:))

5 Erika - Gravid ♥:

skriven

Härligt med nybakade bullar! :)

6 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

skriven

åh gott med bullar :D

7 Jenny - mammaliv i Nashville:

skriven

Mmm nu vill jag baka kanelbullar också!!

8 Katarina:

skriven

Bullar är något av det godaste som finns! Fina bilder på de små!

9 Mammatea:

skriven

Gott med bullar!

10 Anneli:

skriven

Smaskigt med kanelbullar! Har jag planerat att baka i morgon och fylla frysen med :)

11 Katarina Ratcliffe:

skriven

Finns det något bättre i fika väg än nybakta bullar. Mmm!

Svar: Det är så gott, särskilt med iskall mjölk.
Hanna

12 magda:

skriven

Gud så gott med bullar!

Sv: haha, ibland blir det så konstiga missar i kommentarer men de kan vara riktigt underhållande:)

13 Sanna:

skriven

Yummie vad gott med bullar! Blev riktigt sugen på nybakade doppade i mjölk.

14 Madde:

skriven

åh nybakta bullar vore inte fel:)

15 Rebecca:

skriven

gött med bullar ^^

16 Ellinor:

skriven

Få saker som går upp mot nybakade bullar!
I helgen gjorde jag en variant på dinkelmjöl med dadel- och kanelfyllning - supergoda! Vågar mig nog tom. på att säga att de var godare än originalen.
Kram

17 B R O W N S U G A R:

skriven

Sv: Precis!
Vilka godingar!! :)

18 Matilda:

skriven

Så gott med bullar :) Jag älskar hembakta, nybakta bullar ;D

19 emelie:

skriven

vilken härlig kökshandduk (eller liknande) på översta bilden!

Kommentera här: