Träning

Efter en veckas uppehåll från träningen var det nu dags igen ikväll. Förra gången jag sprang kändes det som att jag hade bly i benen. Tungt gick det. Självförtroendet var därför inte på topp. Men jag ställde mig på löpbandet och värmde upp några minuter och det kändes så lätt. Efter uppvärmningen körde jag styrka och även där har jag blivit starkare. Vad härligt det känns när träningen har känts så tung och man tror att man tappat massor så är det precis tvärtom istället.
 
Jag funderar på att ändra min kost. Är nyfiken på att se om jag kan nå mina mål genom att äta efter LCHF istället. Jag tror att jag skulle må bättre med den dieten. För några år sedan åt jag efter GI och då gick jag ner i vikt snabbt, slapp sötsug och hade starka magmuskler och var i riktigt bra form. Jag startar imorgon.
 
 
1 michaela- med syskon i magen ♥:

skriven

bra jobbat! heja dig :)

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Mia - mamma till Ebba:

skriven

Lycka till med LCHF! Hoppas att du skriver om hur det går. :)

Svar: Klart jag skriver. :-)
Hanna

3 Sandra:

skriven

Åh träning, det känns som alldeles för längesen för mig...
Tror att LCHF är en bra diet, berätta gärna vad du tycker :)

Svar: Det kommer jag göra. :-)
Hanna

4 Zarah - mamma till två - Kalasförberedelser ❤:

skriven

Låter bra! :) varför inte prova liksom.

Svar: Så tänkte jag med.
Hanna

5 Yohannas.se:

skriven

Härligt, bra jobbat med löpningen på bandet!!! Vad är din last i nuvarande kost? ;)

Svar: GODIS. :-) Jag älskar godis. Särskilt hallonlakritsdöskallar...
Hanna

6 Yohannas.se:

skriven

Mmm... lakrits är nästan ett beroende. Jag har i princip slutat helt sedan jag blev gravid och nu ammar, och då har suget veeerkligen minskat. Det är ett gift, helt klart! :/

Svar: Vad skönt att du inte är sugen längre. Jag vill också komma till det stadiet,,,
Hanna

7 Yohannas.se:

skriven

Det kan du, jag lovar. Jag är en riiiiiktig lakritsjunkie, men jag försökte läsa på om allt negativt så jag skulle hitta nån anledning, hahaha

8 maria:

skriven

Lycka till med lchf! Jag testade lite när jag skulle gå ner gravidkilon och det funkade bra:)

Svar: Tack. :-)
Hanna

Kommentera här: