Kväll

 
Jag har varit allmänt vissen, idag varför vill jag inte gå in på eftersom att det inte handlar om mig,  så nu är min mamma här. Hon ska sova över och jag sitter med datorn och hon löser korsord. Sociala klubben. :-) Men vi pratar också. Vid såna här lägen tänker jag dels på er ensamstående mammor, all heder till er men också de som inte har turen att ha sina föräldrar så nära. Jag och Rickard har verkligen tur eftersom att bådas familjer bor i samma stad.  Det finns så många saker som blir så mycket enklare.  
 
 
1 Maria - Fabulous Life:

skriven

Hoppas det blir en bättre dag imorgon! Kram!

Svar: Tack!
Hanna

2 Helena:

skriven

Det är en stor förmån att ha sina föräldrar nära och härligt när barnen får en vardagsnära relation till dem!
Hoppas du får känna dig bättre till mods snart igen! Kram

Svar: Tack för pepp!
Hanna

3 Sabina:

skriven

Hoppas det ordnar sig. Mysig bild

Svar: Tack, det gör det säkert.
Hanna

4 Isabelle:

skriven

Bra och nära kontakt med sin familj är guld värt, och något man ska vara tacksam över att man har. Vad underbar din mamma är som kommer. :) Kram

Svar: Visst är det!
Hanna

5 Shopaholic ♥ Livet som nybliven mamma till tre!:

skriven

Vad det än är så hoppas jag att det löser sig och att du känner dig mindre vissen imorgon, mysigt med adventsljusstakar btw!
Kram

Svar: Tack, det känns bättre idag.
Hanna

6 Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

skriven

Visst är det skönt att ha fnärheten som kan ställa föräldrar i upp när det behövs... Underlättar verkligen vardagen, och ännu mer när något ställer till sig. Hoppas det känns bättre/lättare idag

Svar: Det känns mycket bättre idag. :-)
Hanna

7 Malin:

skriven

Hoppas du mår bättre i dag. Det är verkligen guld värt med fin familj och fina vänner.

Svar: Tack, det gör jag. :-)
Hanna

Kommentera här: