31 maj

Godmorgon! Tänk att det redan är första juni imorgon. Det går för fort... Jag hade svårt att somna igårkväll. Alldeles för många tankar som snurrade runt on fotboll och livet i allmänhet.

Idag har jag lite skojsigheter på gång. Först date på stan med Giovanna och ikväll ska jag springa Blodomloppet. Jag har velat springa i flera år, förra året var jag gravid och de två åren innan dess jobbade jag så det är kul att kunna vara med i år. Vädret är grått och kallt. Som vanligt tycker jag när det är dags för blodomloppet....

1 A PHOTO STORY - Elin Fredriksson:

skriven

SV: Tack så mycket!

2 Clara:

skriven

lycka till att springa!

3 Clara:

skriven

SV: tack va söt du är!

4 Bodypalace:

skriven

Ja sommarmånad imorgon och det fina vädret är som borta för alltid nu känns de som xD

5 Marie:

skriven

Ja tiden har verkligen gått snabbt, nu hoppas vi på lite bättre väder igen bara sen är jag nöjd! Lycka till på blodomloppet!

Kommentera här: