Godmorgon

Natten var jobbig, vet inte vad Ida höll på med egentligen men vaken skulle hon vara och ligga och prata. Suck, idag var jag tvungen att sova. Senare ska jag iväg och döma fotboll. I snöslask och blåst, burr. Får klä på mig ordentligt.

Hoppas ni får en toppendag!
1 Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!:

skriven

Ja, visst är dom fina! "Synd" att jag inte har en dotter att klä dom fina kläderna i :D

2 Linnea Almroth:

skriven

Tack! :)

3 Therese:

skriven

Å jobbigt värre! Det är rätt rörigt här på nätterna med och Hugo vaknar kring 6 och vägrar somna om....Ga en fin lördag! kram

4 Micaela:

skriven

Visst är dem=) Dock verkar de inte speciellt intresserade av varann än, ligger och kollar åt varsitt håll hela tiden:P

5 Helena:

skriven

Ja tack, det var en härlig fredag och jag fick njuta av solen också.



Åh, det lät riktigt kallt att ut och döma fotboll idag,brrr. Hoppas du haft en bra dag! Kram:)

Kommentera här: