Inte som andra

Jag har alltid känt mig lite konstig och annorlunda. Jag säger saker som andra inte skulle säga och gör tokiga saker. Idag pratade jag med en person om en massa saker och helt plötsligt så bara säger jag att jag inte är som alla andra. Och det höll h*n med om. Så nu går mina tankar varma. Ska jag ta det positivt eller negativt, jag vet inte. Inte känns det bra iallafall, fast jag vet det själv.
 
Jag är inne i världens svacka och tänker inga vackra tankar om mig själv. Det är alldeles för mycket som hänt som sätter griller i huvudet på mig... Trots allt positivt så är det det negativa som får fokus. Skärpning Hanna!!!
 
 
En outfit från en regnig dag tidigare i somras.
1 Jennie & FrökenFlis:

skriven

sv, tack så mycket :)

hoppas du tänker lite positivare om dig själv snart, men så kan det allt bli ibland =/

Kram

Svar: Tack snälla för pepp! :-)
Hanna

2 Helena:

skriven

En stor kram till dig med massor av positiva tankar=)

Svar: Tack snälla du! :-)
Hanna

3 Jenny - mammaliv i Nashville:

skriven

Det är så jobbigt när man faller in i massa konstiga tankar. Men du, en sak är säker. Vi är alla lite knäppa & underliga! Och jag är helt säker på att du är en fantastiskt fin människa!
KRAM

Svar: Tack för din kommentar! Den värmer. :-)
Hanna

4 Malin S:

skriven

Det är positivt att inte vara som alla andra. Vet ju inte vad den personen menade men egentligen är det ju ingen som är som alla andra :) Fortsätt vara den du är tänkt att vara - finns bara en som du!

Svar: Kunde inte riktigt släppa det så jag frågade den här personen vad h*n menade och det var enbart positivt. Tack snälla för pepp! :-)
Hanna

5 Lotte:

skriven

Jag känner likadant, att jag är inte som alla andra. En rastlös själ som är sjukskriven pga stress och ångest. Hoppas vi snart blir bättre på att tycks om oss själva, både Du och Jag!
Stor kram!

Svar: Vad jobbigt att vara sjukskriven. Hoppas att du snart får må bättre. Kramar!
Hanna

6 bella:

skriven

varje människa är unik!! Det är de som gör livet så fantastiskt!!

Svar: Så sant som det var sagt. :-)
Hanna

7 Lina:

skriven

Du är så härlig och fin Hanna! Glöm allt annat! Vi måste ses! Saknar er! Kramar

Svar: Tack snälla. Jag saknar er också. Nästa vecka har jag massor med tid. Kram
Hanna

8 Anonym:

skriven

Jag tycker det viktigaste är ett gott hjärta, med det vinner man världen =) Tro på dig själv.
Kram

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: