Godmorgon

Tack snälla för alla peppande kommentarer i inlägget "inte som andra". Det betyder mycket att du tar dig tiden att skriva några rader.
 
Jag gick och la mig tidigt igår kväll, innan tio. Var inte alls på humör. Skönt var det att sova ordentligt. Idag ska jag springa de där intervallerna. Igår fick jag en impuls och bjöd hit Elin och Lukas så vi hade en mysig kväll. Det är så skönt med vänner man kan umgås med där det inte gör något att det blir tyst utan man kan sitta och vara tysta tillsammans utan att det blir obekvämt. Jag är så glad att vi hittat varandra. ♥
 
Men innan det blir träning ska jag iväg och jobba mellan 8-14. Jag tog ett extrapass och det är välbehövliga pengar. Vad ska du göra idag?
 
Kramar♥
1 Sandra:

skriven

Halloj!
Härlig blogg och fina bilder ♥

Hur tillbringar du dagen ?
Kram

Svar: Jag har jobbat, städat, varit i lekplatsen med barnen och tränat. :-)
Hanna

Kommentera här: