En tavla

 
Så här gjorde jag:
 
Först målade jag hela canvastavlan med vit hobbyfärg och lät det torka under natten. Sedan valde jag ut ett fint foto som jag gjort om till svartvitt och sedan skrivit ut. Där jag ville sätta fotot målade jag ett extra tjockt lager med färg. Jag klippte ut bilden och la den med baksidan upp i färgen och lät det torka under natten. När det torkat blödde jag pappret och tog en handduk och gnuggade bort pappret. När det var klart så valde jag ut lite fina blommor och papper att dekorera med.
 
 
1 Malin S:

skriven

Jättefin!!

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Annica:

skriven

Superfint, va kreativ du är:)

3 Helena :

skriven

Åhh så fint det blev! vad pysslig du är:)

Svar: Tack! :-)
Hanna

4 Angelica:

skriven

Vad fint!

Svar: Tack! :-)
Hanna

5 Julia:

skriven

Snygg! Verkligen :D Kanske något jag borde testa mig på :)

Kommentera här: