Ryser





Åh, älskar den här låten. Adele - Set fire to the rain.
1 Felicia:

skriven

fin som vanligt!



SV: ja super!



pusss

2 Mathilda:

skriven

Adele är så sjukt talangfull!

3 Lisandra-Milos mamma:

skriven

Tack så jätte mycket:)



Håller med dej, detta är en underbar låt:)

4 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Tack :D

5 L:

skriven

Adele är helt fantastisk. Rösten ger en rysningar var gång man hör låtarna. Set fire to the rain hör till mina favoriter med. Likaså someone like you, gärna akustiska versionen.. oj oj oj

6 Anonym:

skriven

Vilken fin blogg du har! :)

Ja, google är det bästa som finns!

7 SOFIA:

skriven

Kikar in för att önska Dig en trevlig kväll! KRAM

8 Anna Adanir:

skriven

Så braaaa, man får rysningar!

Kram

9 ENDENISE:

skriven

sååå bra!

10 alaa:

skriven

sv: tack så mycket! grym låt :D

11 Helena:

skriven

Adele är också en av mina favoriter!:) Hon har så sköna låtar med sin unika röst.

12 SjungandeMamman:

skriven

Ljuva, underbara Adele!

13 Hanna - Mode, smycken och min vardag:

skriven

Matilda: Visst är hon!



Sofia: Tack detsamma.



Lisandra: :-)



L: Jag håller verkligen med! :-)



Denise, Alaa, Helena och SjungandeMamman: Håller med.

14 Nathalie:

skriven

Adele har väl en helt underbar röst! Gillar henne

15 Elin-Alice:

skriven

Så himla, himla fin låt. Nästan allt Adele sjunger är i och för sig fantastiskt.

16 penny:

skriven

Jag ÄLSKAR den här låten, googla på Jack Vidgen, han gör en grym cover på den här och han är bara 14 år.



Jag ska spara din webbshops länk, kommer med sannolikhet beställa där i framtiden ;)

Kommentera här: