Godmorgon



Jag har min virkade klänning från HM på mig idag.

Kan det bli bättre? Strålande sol och 5 plusgrader, så härligt. Om en liten stund ska jag knalla iväg till jobbet och hälsa på. Funderar också på att gå ner till Stångån och fota lite.

Vi hörs senare. Nu vill Ida äta.



Ida har jumpsuit från HM på sig.

1 Mickan:

skriven

Åh den är så fin å skön den klänningen! Har den i beige å är supersugen på en till :)

2 Isabell - mamma till Embla:

skriven

Sv; Ja det är härligt med lite färg på våren :)



Väldigt fin tunika du har på dig idag!

3 Jeanette-Längtar till USA resan!:

skriven

Tack så hemskt mkt vad glad jag blir :)

allt bra med dig?

ha en fin dag!

4 AnaiisWilson:

skriven

Gud så gulliga barn du har , du är också väldigt vacker :) kram

5 Cissi:

skriven

Vilken fin klänning!

6 Blopparna - Emmy:

skriven

Fin fina ni, hoppas ni får en toppen dag! Mysigt med ett besök på jobbet!:)



http://bloppfashion.se

7 Nina:

skriven

Klänningen var riktigt snygg =) Vad härligt att ni också ha fint väder, för det har vi med. Det är bara synd att jag inte orkar vara ute och gå, jag har verkligen otur med väder. För det brukar alltid vara fint när jag jobbar och som nu när jag är sjuk. Allt för att jag ska inte kunna vara ute =/

Ha en jätte bra dag!

8 Hanna:

skriven

Åååh älskar Idas kläder! Den måste jag köpa till min minsting :)



Din klänning var också väldigt fin! Riktigt våriga båda två!

9 Mandy - En Musikblogg:

skriven

ahh vad söt :D



jag driver en musikblogg och skulle bli jätteglad ifall du ville kika förbi och lyssna på ny låt jag lagt ut. en cover av robyn. hoppas att se dig där ;) välkommen xxx

10 Josefin:

skriven

Å vilken mysig jumpsuit! När inhandlades den? Har inte sett den på hm nämligen.

11 Hanna- Mamma till Alexander:

skriven

Så fina ni är =)

12 Josefin:

skriven

Gött, då ska jag kika in där :) tack!

13 Julia Hill:

skriven

sv: Tack så jättemkt!! :D

14 Engmanss:

skriven

Gid vilken fin , bebis!

15 Malin:

skriven

fin fin klänning :o

16 Jossan♥:

skriven

Hej, super fin blogg du har! :)Hoppas alla i din familj mår bra!

17 ♥ Camilla:

skriven

sv: Tack ^^,

18 Jasmine:

skriven

Vacker du är! Klänningen sitter fint på dig.



Svar: Tack för din kommentar.



Kram

19 anna:

skriven

fina ni är :) kul att besöka jobbet!

20 Anneli:

skriven

Wow vilken fin bild på dig! Och Ida är givetvis gullig:-)

21 Bettina:

skriven

Den är superfin, har den oxå :)



Kram

22 helena:

skriven

Åh, vad fina ni är idag. jag gillar verkligen din fina klänning:)

23 Rebecca:

skriven

Tack :) Jag blev själv helt frälst i dom och längtar till riktig vår nu så jag kan ha dom på mig

24 madde:

skriven

Tack, det verkar gå mot bättre:)

Oj vad fin klänningen är, har tittat på den varje gång jag är på hm men inte köpt den.. o hennes jumpsuit har vi en likadan hemma också, verkar poppis:)

25 Frida:

skriven

Mysigt! Jättesöt dress!

26 Sussi | gravid i vecka 40.:

skriven

Super fin mamma, i en super fin klänning.

OCh självklart en super söt bebis i en super söt dress! :)



Det var otroligt skönt med ett bad, synd att man inte har ett eget kar hemma. :)

visst är det skönt nu när det börjar bli varmare ute igen. det är sann lycka de.



KRamar

27 Josefine:

skriven

Fina kläder på båda två! :-)

28 Linda & lilla Tyra:

skriven

Ja visst är det kul med shopping :) Får en alltid på gott humör ;)

29 Johanna Öberg:

skriven

gud va fin klänning! och vilken sötis som ligger i soffan:D

30 Karin:

skriven

Så fina båda två:)

31 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

jättesöt jumpsuit :)

32 seperti:

skriven

Naw vilken söt en!

33 ENDENISE:

skriven

Finisar ni är!

Kommentera här: