Lugnare

Den här veckan blir betydligt lugnare än förra veckan där det var något varje dag. Jag jobbar kväll idag och dag på torsdag och så ska jag döma en match och titta på en domare. Lite lagom alltså. Om vädret tillåter så grillar vi hos mina föräldrar imorgon.

Idag är jag inte alls pigg, jag sover urdåligt när Rickard inte är hemma så det är skönt att det var hans sista arbetspass för ett tag i natt.

Vad har ni för planer?
1 Mimmy:

skriven

Men åh vilka fina barn du har! Jag som redan själv längtar efter egna... ^^,



Låter spännande detdär om coachingen, hoppas man får läsa mer om det här inne :)

2 Anna:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

3 Jenni - mamma till Lukas:

skriven

Sv: Ja, visst gör det .. snart är dem tonåringar och smäller i dörrarna ;)

4 Suzette:

skriven

Mina planer idag blev inlines, handla lite, öppna webshopen, solar lite nu, sen ikväll blir det smörgårtårta, min käraste fyller år idag. Kanske drar vi till några vänner ikväll, det är ju valborg. Men inget annat planerat. :)



5 TWOGIIRLS!:

skriven

- Önskar dig en toppen Valborg!



/Zahraa =)

6 lillavild:

skriven

sv: Fast se det från exempelvis moderns synvinkel. Du vinner flera miljoner och så kommer din dotter och i princip stjäl alla pengarna. Eller tvärtom. Klart man inte är sugen på att dela då.

7 Camilla:

skriven

Om ni åt lite lunch på en restaurang nära Johannelund? ;)

Kommentera här: