Kursen



Vad ska man säga om dagen. Jag är full med tankar, både positiva och tvivel. Jag är yngst av damcoacherna. De andra är runt 40-50 och har stenkoll på hur deras län fungerar. Där sitter sen en annan och har noll koll. Det är dock som tur var den lätta biten av uppdraget och är enkel att läsa sig till. Jag vet vem som coachar mig och det är samma som förut + regioncoachen. Hjälp, jag är så nervös, förväntningarna är höga och jag har ingen erfarenhet alls. Det är ändå roligt att ha fått chansen och få visa framfötterna. Jag kom hem med fler frågor än vad jag åkte dit med men de räknar jag med att jag får svar på under veckan. Bara jag vet hur jag ska börja så kommer allt annat lösa sig.
1 Renata - gravid v 37:

skriven

Man måste ju vara ny nån gång ;) de där erfarna har varit lika gröna som du en gång i tiden!



Lycka till

Kommentera här: