1 Isabelle:

skriven

Supersnygga skor! :-)



Kram!

2 Linnea :>:

skriven

sjukt snygga skor!



sv: tack :)

3 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Snyggt..Ja koftan är snygg..synd att den ska kosta 299 kr ändå en del för så liten o den växer ur snabbt...

4 sandrisen:

skriven

Ja, så himla skönt! Inte lätt att bli vuxen ;) haha

5 Sheila:

skriven

Fina grejer! :D

sv: tack! :)

6 PAULINE:

skriven

Tusen tack, härligt med lite inspirerande bilder för att få fart på den kreativa delen av hjärnan tycker jag :)

7 lisawho:

skriven

SVAR: ja verkligen! mums!

8 Denise:

skriven

Tack snälla för din kommentar!

9 Sara:

skriven

Snyggt! :)

10 Anna:

skriven

Sv: Tack du är för snäll :)



Men du! Dem där skorna är ju UNDERBARA ! :o

11 Marieh:

skriven

Jag tycker den klänningen passar perfekt till vardags. Den är ju enkel men ändå snygg!

12 Emelie:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

13 Anna:

skriven

Sv: Det håller jag med om, jag älskar det både för att det ger mig någonting och förhoppningsvis personen som får komplimangerna :) Hoppas att du får en fin helg !



Kram Anna

14 T H E F L I N T G I R L:

skriven

Wow vilka snygga skor!!

Kommentera här: