Måndag kväll



Varje bild jag tar funderar jag över om det är den sista magbilden. Idag är jag i vecka 38+4, 9 dagar kvar. Vad häftigt att man är nere på ensiffrigt. :-) Nästa vecka har vi bebis. Om jag nu inte går över men det är inte så troligt eftersom jag inte gjort det med varken Samuel eller Alexander. Spännande värre.

Samuel och Alexander har idag haft en riktig lekdag då de haft roligt med varandra utan att bråka. Vissa dagar är de verkligen som hund och katt och en sån här dag som idag är verkligen rolig.

Jag och Alexander var hos tandläkaren idag och tänderna såg bra ut. Skönt. Förra gången han var där hade han en enorm "nappglugg" som det nu inte finns något kvar av. Härligt!

Brorsan är här så jag ska inte uppehålla mig vid datorn. Kanske att vi hörs en sväng i kväll. Får se om blogglusten faller på senare.

1 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Det var jag också igår men när jag väl åt lite mådde jag illa :D Så nu är det slut på godis :D

2 Pernilla:

skriven

Tack =)



Så fin du också är!!

3 Anonym:

skriven

sv . haha detsamma här :D

4 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

fina kalaskulan! :)



haha ja skönt att veta att man inte är den enda som är seg med bb-väskan :p

5 christin:

skriven

Fin tröja! Måste titta efter några nya bomullströjor snart till mig :) ha en trevlig kväll!

6 Angelica:

skriven

Det är så himla fint att vara gravid.. Lyllo dig.. :)

7 K:

skriven

Vilken fin mage! Vad spännande med bebis! :)

8 snigelpicka:

skriven

Heja bebben :)

9 Lotta:

skriven

Ååå vad spännande=)

10 Anonym:

skriven

vad spännande att snart få en ny familje medlem

11 Jessica - En flicka som är stark:

skriven

vad fin du är :)

12 I:

skriven

Inte långt kvar nu. Härligt!

13 finurliga fröken:

skriven

Oj va vacker du är med fina magen! Och snart kommer bebis! Önskar dig lycka till när det är dags. Kram

14 Caroline Andersson - 18år och blivande mamma:

skriven

sv: Tack! Hoppas på det jag med! :)

15 Erica, 16 år och mamma!:

skriven

Vad spännande att det är så nära nu! Du har en underbar tid framför dig och speciellt förlossningen! Tyckte det var en sådan häftig upplevelse och längtar redan till nästa gång!

16 Frikadellen:

skriven

WOW. Spännande!!



Ja tredje gången, då brukar bebisen inte dra ut på't...

17 Cissi:

skriven

Spännande! Snart är bebis här! Inte särskilt förtjust i skräck, men sambon älskar det, jag sitter med datorn som en snuttefilt... ;)

18 sevendaysaweek:

skriven

sv: tack så mycket!

19 Jos:

skriven

Spännande! Lycka till när det sätter igång :)

20 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: Det var det också, du borde göra det! :D

21 Susanne:

skriven

Vad härligt det ser ut med en gravid mage :-)



Lycka till!

22 Louise - Tvillingar i magen:

skriven

sv: Ja det är verkligen spännande =)



Härligt att du bara har 9 dagar kvar=)

23 B R O W N S U G A R:

skriven

Fin :)

24 A.L:

skriven

svar' ja visst var den bra :)

25 valeria-Mamma till Williot:

skriven

Fin mage! Åh så nära nu!



Ja dom är underbara doftljusen från ikea. Idag fick både pepparkaks lukt och äppel/kanel luktande ljus följa med oss hem. Jag brukar ha vanilj jag med! Jag älskar ljus! :)

Ha en fin kväll!

Kramis.

26 Phelicia:

skriven

sv: Åh, tack ska du ha :D

27 i min lilla lilla värld:

skriven

Shit va spännande. Snart så

28 ENDENISE - Mamma till 2 i December:

skriven

spännande! :D Jag är absolut inte avundsjuk på att du har 1siffrigt kvar...hähä. Mys :D



sv: Ja verkligen, tack gulle :)

29 Ida & Jouline:

skriven

Va härligt med go helg :)

Åh glömmer aldrig den veckan :) då föddes Jouline :)

30 storasyrran:

skriven

Tack! Hösten är fin!



Lycka till med kommande förlossning! Spännande!

31 sandra:

skriven

tack! :)

snart kommer bebisen hihi :)

32 Maria:

skriven

Tack =) Ja det är skönt att det går neråt, och ganska så fort också. Lycka till då bebis ska ut =)

33 Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

skriven

Ojoj, snart så... snaaart ;)

34 Fnulan:

skriven

Åh vackra du!!!! Jag skulle så gärna känna känslan igen =)

KRAM

35 jenny:

skriven

Åh mys! Hoppas att allt går bra :)

36 emelie:

skriven

Magen ser så underbar ut! även fast jag förslöste min princessa för bara 3 månader sedan så är suget efter en till på ingång

37 £lli£:

skriven

Tack för komentaren!=)



Och spännande tider är det även för dig ser jag;)

Gud så kul!! Ska hålla utkik nu, hoppas bebben kommer snart! stort lycka till.



Kram

38 Melinda - En lycklig nybliven 3 barnsmor:

skriven

sv, Tack =D

oh snart dax för dig =P mysigt!

kram

39 FotografoLivia:

skriven

Åååh grattis och stort lycka till! :D



SV: Tack snälla!



Du får gärna följa mej på facebook, kram!

40 Johanna:

skriven

Åh vad mysigt med bebismage, jag är avundsjk på dig! :)

hoppas att du får en bra förhoppningsvis sista vecka som gravid och att ni får en frisk bebis! :)

41 Anneli:

skriven

Va himla späääännande! Hoppas verkligen du slipper gå över! Jag gick över 13 dagar och det var mindre kul:-)



Kram och lycka till!

Kommentera här: