Önskelista



Det finns så mycket fint i butikerna till barnen. Det här får tomten gärna komma med till barnen. Den marinblå klänningen har jag klickat hem. Finns bara kvar i storlek 56 och jag föll pladask. Jag har alltid trott att Kapp Ahl är mycket dyrare än HM och Lindex men på bebiskläderna är det ungefär samma priser.

Svarta jeans HM
Vit kofta Lindex
Jeans Lindex
Grå kofta Lindex
Bebiskläderna är allihopa från KappAhl




1 Mickan:

skriven

Tack :) Precis så har jag oxå alltid tänkt, blev glatt överraskad när jag insåg att det inte var så :)

Så gudomligt fina kläder de hade oxå!

Vad Ida är lik dig :)

2 caroline:

skriven

vad söta kläder :)

3 Ida & Jouline:

skriven

Ta du vilken du tycker passar bäst. Tror du att du kam skicka så jag har den på fre eller det kanske är för sent.

4 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

åh så mycket sött :)

5 Ida & Jouline:

skriven

Toppen.

6 Husfrun:

skriven

Åh en sån söt klänning. Förstår att du var tvungen att klicka hem den ;)

Kommentera här: