Magen vecka för vecka



Det är roligt att se hur magen vuxit under dessa veckor. Det är lite roligt att jag tyckte jag var så stor första halvan av graviditeten. Det var ju ingenting ju i jämförelse med de sista 10 veckorna....
1 Linn:

skriven

Vilken härligt bildcollage på dig och din mage! :-)

2 Lotte:

skriven

Va roligt att få se magen i ett collage. Å va kul att ha det sparat till bebisen♥

3 Sophie:

skriven

tack tack :) Oj vad magen växer :)

4 Ava:

skriven

Sv: Tack så mycket! Vad roligt med en liten bebis, vet du vad det är för kön? :D

5 Jessica - En flicka som är stark:

skriven

åh vad fint :')

6 Mickan:

skriven

Vad kul att se :) önskar nu att jag hade varit lite mer duktig med vecka för vecka foton :)

7 Bettan:

skriven

Visst är det helt fantastiskt att få titta tillbaka och se hur mycket som händer på vägens gång, vilken härlig resa det är.

Har också tagit bilder vecka för vecka med båda barnen och det är ett minne för livet.

8 Sara:

skriven

Så kul att se! :)

9 Alfva:

skriven

Vilket härligt collage! :) Låter skönt med en lugn helg, jag ska nog faktiskt mest hänga på mammas soffa och vila. Blir så sjukt trött av det här disvädret utanför fönstret!

10 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

roligt att se hur magen har förändrats! spännande nu, när vill bebis komma tro? :) hihi

11 Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma:

skriven

Va tidigt det syntes på dig. Det gjorde det när jag väntade August också. En kvinna i kassan på affären sa tom jaha ska det bli syskon när jag var i V.14. Kändes modigt. Vi hade ju precis berättat för folk=) Ha en fin dag!

12 Kristin - Photography:

skriven

Åh vilken underbar maaage :)

13 Malin B :

skriven

Tänk så roligt att ha alla dessa fina bilder så här i efterhand. =) Önskar att jag också hade varit så klok!

Svar: Det är riktigt roligt att kunna gå tillbaka i bloggen och se hur det var och hur jag tänkte och kände.
Hanna

Kommentera här: