Ändra stil



Alla bilderna är klickbara.

Jag är väldigt trött på min garderob och känner att jag skulle vilja slänga ut rubbet. Allting känns bara fel, kanske att det är min gravida mage som gör att allt känns bara blaha. Vid en rensning skulle iallafall plaggen ovan stanna kvar. Det syns tydligt att jag dras till vitt. Så fräscht och så passar det till precis allt.

Det jag framförallt vill komplettera min garderob med framöver är snygga jeans, söta toppar och korta shorts.
Ett gäng enkla klänningar vore inte helt fel. Klänningar är mitt absoluta favoritplagg. Det döljer det man inte vill visa och passar alla tillfällen. Nu blir det inget shoppande förutom behöversaker. Ändra min stil får jag ta tag i sen när min gravidmage är borta.
1 Nicki:

skriven

vitt är alltid snyggt och speciellt nu på sommaren :)

Kommentera här: