Nyårsafton.

Godmorgon! I natt har jag inte alls sovit bra. Men det beror inte på Ida utan att två pojkar kom över till oss. Då får inte vi plats. Får försöka ta en tupplur framöver. Frågan är bara när för vid lunch kommer mina föräldrar och eventuellt brorsan hit på en nyårslunch.

Ikväll ska vi ut till T och E och fira nyår där. Det enda vi inte bestämt är tiden. Vad ska ni göra på nyår?
1 Anna:

skriven

Morning, jag har knappt sovit sen kl.3 :( hoppas bli av med denna värk snart.

Ringde mina tjejer kl.6 för dom stor på Arlanda så, ska fira nyår i Prag, dom hittar på.

Själva ska vi till syrran och fira men de blir ganska så lugnt.

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR 2012!!

Kram

2 Anonym:

skriven

hoppas ni får ett härligt nyår! :)

3 Tove:

skriven

Vi ska ha två av mina bästa vänner här med barn och äta en massa god mat!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

4 Petra Bloggar:

skriven

Gottnyttårkramar till dig och dina söta små barn!



KRAM PETRA

5 Sjungandemamman:

skriven

Ikväll firar vi hos syrran m familj. De fick sent återbud och stod med mycket mat så vi blev ditbjudna istället. Skulle suttit hemma men eftersom vi är piggare idag så blir det roligt att komma bort lite!

Gott Nytt År till dig och familjen!

Kram

Kommentera här: