Lunchat



Jag har haft en härlig förmiddag med E. Vi shoppade lite på HM (pyjamas och strumpor till bebisen). Det finns så mycket fint till de små. Jag blev helt tossig, ville ta med mig allt. Hehe, skämt åsido.... Därefter lunchade vi på Steve´s coffee och jag åt bakad potatis med skagenröra. Mmm, så gott det var.

Vi tog sedan sikte på en nyöppnad barnaffär, men det fanns inget att titta på förutom vagnar. Ägaren hade inte hunnit fixa iordning. Varför man då öppnar, det fattar inte jag. Men han var trevlig och vi fick en varsin flaska med Loka. Inte helt fel.

En affär som jag vetat om länge här i stan: "Handplockat" gick vi in i också. Oj, så mycket fint de har. En perfekt presentaffär. Det var inte särskilt dyrt heller. E köpte karameller till maken sin och jag hittade en alldeles ljuvlig klänning, nersatt 70% så den blev nästan gratis. Det gillas. Ni får se den framöver i en outfit.

1 ella:

skriven

ååh va gott=)

kul du hitta en billig klänning=)

2 Tess - BohoChic.se:

skriven

Alltid kul att shoppa =)

3 Emma says style, love & rock and roll.:

skriven

ååh mysigt!!

4 cammie:

skriven

mums

5 Johanna:

skriven

det där ser gott ut!

6 Cissi:

skriven

Billigare kläder och bebsiprylar är ju underbart att shoppa.. Lunchen ser inte helt fel ut den heller!

7 sara:

skriven

svar: tack snälla!

Kommentera här: