Inspiration.



Tröja HM
Jeans Wrangler
Uggs

Det är så kallt idag. Trots dubbla brallor, dubbla strumpor och sjal så fryser jag. Vill ha en kamin att elda i. Dagens inspirationsinlägg får bli en varm outfit.
1 Mamma till William:

skriven

Gillar tröjan :) Ha en mysig kväll.

2 Tina 21 år - gravid vecka 30:

skriven

Älskar tröjan!

3 Louise:

skriven

hoppas jag med :)

4 Linnea:

skriven

sv: jag tycker det jag med :)

5 Lina:

skriven

Hej



Jag undrar hur storleken är på den gröna tröjan du har i ett inlägg nedan. Gick inte kommentera det inlägget därför skriver jag här. Den gröna med lite mönster i brösthöjd, tre bilder. Hoppas du förstår vilken jag menar =)

Och varifrån har du köpt den? Om jag förstått rätt finns rut med flera på flera online sajter?



länka gärna var du köpt den.



MVH Lina

6 Sissi:

skriven

sv; tack :)



vi har en kamin och gud jag skulle ha frysit ihjäl utan den, haha. härlig outfit!

7 Cathy:

skriven

Jag älskar den tröjan. Riktig mysig :)

8 AMANDA FALK:

skriven

jätte msyig tröja :D

Sv: Åååh saffraskladdkakan var såå gott, testa och baaaaaka!

Ha en fortsatt fin kväll, god natt sen!

9 Therese:

skriven

Tröjan ser underbar ut!

10 Åsa:

skriven

Ett par uggs hade varit galet skönt i kylan nu!

Kommentera här: