Godmorgon



Klänning HM, linne Newbody och skor nelly.com

Då var det ny vecka igen. Idag är jag ledig och så ska jag förbli. :-) Eftersom att gårdagen slutade med en massa geisha och schweizernöt kickstartade jag denna dag med att ta fram en av mina träningsdvd: pilates boot camp. Det är pilates kombinerat med olika styrkeövningar + lite kondition. Känns skönt i kroppen nu. Frukost är GI-inspirerad: omelett med tomat och bacon.  

Planer idag: jobba med företaget.....
1 Sanna:

skriven

Sv: ja hade man haft obegränsat med pengar så hade nog Nellys lager varit upphandlat ganska snabbt, finns sjukt mycket snyggt

2 gotteochvi♥:

skriven

sv; ja, jag med! vill ha!

3 Anonym:

skriven

tackar detsamma tjejen :)

4 Att ha det gott:

skriven

Den klänningen är såå fin

5 Mia ☆:

skriven

Snygga skor! =)

6 karin:

skriven

ja precis, inte så lätt med stora magen:D

7 Anonym:

skriven

ja visst gjorde den :(

8 Hannah:

skriven

Ååh! Vilken farligt färgglad och hääärlig klännig!!

Duktig du är som tränar på egen hand.. Jag bara planerar och planerar men kommer ingen vart.. Skäms på mig, Eloge till dig!

9 Sanne:

skriven

sv: tack så mycket för din kommentar! ja, känns lite bättre nu redan faktiskt. men det är nåt med nätterna..

10 Sissi:

skriven

härlig klänning!

11 jenny:

skriven

fint

12 Josefin:

skriven

Vilken härlig outfit. Gillar fägerna på tunikan ! Skulle vara jätte kul om du skulle vilja ställa upp med den här looken i min outfit-tävling. Det är jätte simpelt! Länka bara outfiten i kommentarfältet så väljer jag mina 3 favoriter som jag skriver en motivering till samt länkar :)

Kommentera här: