Året 2009 del 3

September

Jag har haft ett långt uppehåll i smyckestillverkandet men började få tillbaka inspirationen i september. En promenad till Tinnerö blev det också.

 

Jag testade randiga ben. Så där kan du inte se ut, var Mr R:s reaktion. Hehe. Så var jag även på klassåterträff och då hade jag en rosa klänning från Rare fashion. En helt ok kväll. Det var synd att de jag umgicks med i skolan inte kom. Vi hälsade även på hos min farmor. Mycket bakning blev det. Ena dagen gick det att ha shorts och nästa var det jeans och skinnjacka som gällde. Har givetvis också dömt en massa fotboll. Varierande resultat.

  

Oktober

I slutet på oktober var jag och såg LFC-Umeå med domarkollegor och träffade världens bästa damdomare.
Otroligt ödmjuk person. Vi köpte ett löpband så det har varit mycket lättare att träna. Började göra namnsmycken lite mer. Stansning är roligt. Wow, jag använde faktiskt byxor också. Klänningen från Moods of norway är ett av årets bästa köp. Använd massor.

      

 

November

Jag såg New Moon med en kollega och jag säger bara wow. Det bästa jag sett på länge. Bakade lussebullar och köpte julklappar. Jag fyllde 26 och brydde mig inte om att anordna någon fest. Min absoluta favoritbild på mig är denna nedan.

   


December

Problemen på jobbet har löst sig. Jippe!!! Fick "operera" tangentbordet när jag spillde ut gröt och mjölk över hela... Köpte ett par läckra heels som är så snygga och sköna. Tog en familjebild med mig och barnen. Köpte läckra ballerinas från Jimmy Choo. Skickade tillbaka klänningen. För några användningstillfällen i förhållande till priset. Inte värt det. Men det sved måste jag säga...  Vi var på luciafirande i skolan med Samuel. De var jätteduktiga.


Jag hoppas att 2010 blir ett underbart år med massor med roliga saker. Framgångar i företaget, framgångar på jobbet. Och att vi får vara friska och lyckliga.


GOTT NYTT ÅR! Nu blir det uppdatering först 2010.

1 Erika:

skriven

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

2 ♥ HelloNicki:

skriven

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

Kommentera här: