Året 2009 del 2

Jag fortsätter här med min summering av 2009. Avanna plagg har varit stora favoriter under året. Bär dem väldigt mycket.  

Juni



Det är ingen sommar utan glass i Söderköping. Jag dömde även fotboll på Elitlägret i Halmstad. Mycket lärorikt. Fick inte avancera som domare i dagsläget men det är bara att ta nya tag. Fotade alla smycken som jag gjort. En
hel del och det mesta av detta nedan är nu sålt. En del har jag även klippt sönder och gjort andra smycken av.

  

  Så här såg jag ut.

 Detta armband knåpade jag ihop. Älskar det. Har haft det som en vinst i en tävling. Jag och barnen promenerade till Tinnerö. Kämpar med löpningen för att ha en liten chans att klara löptestet i Halmstad. Den vackra klänningen från HM har jag inte använt än. Den måste sys upp.

JULI

Den blåblommiga klänningen från Vila blev snabbt en favorit. Hade den mycket. Minigolf var riktigt roligt. Det spelade vi nästan jämt. Samuel var iväg med sin biologiska pappa i två veckor och det var tomt och tyst här.




Lyssnade alltid på Beyonces låt Sweet dreams. Blev även en hel del lek i Busfabriken. Vi åkte till Stockholm och var på Skansen, Kaknästornet och Fjärilshuset. Vi var även i Idre och jag sålde en del smycken på Idreyran.


Augusti

Köpte dessa boots från Din sko och de är välanvända. Använde mycket kjol och klänning. Men faktiskt även byxor. :-)
 

Önskeoutfits är roligt att göra. Och så tränar jag en hel del. Bilden ovan med den beige klänningen från HM blev en stor favorit.


Det får bli en del 3 senare. Hinner inte mer nu.

Kommentera här: