Ombyte



Det blev ett litet ombyte. Kom på att jag inte gillar den där klänningen. Den åker nog ut. Jag har varit på Ikano en sväng och spenderat lite. Gick först in på Din Sko där jag testade och köpte ett par riktigt läckra boots. Kommer bli snygga till skinnjacka, jeggings och tischa.

    

En sväng in på Ginatricot, HM och Ikea blev det också. Behövde nya galgar så det shoppades på IKEA. Jag provade de ombloggade brallorna från Gina tricot men de passade inte mig. Synd, de hade varit snygga till skorna. Det blev ett par tights, oversize tröja och grovstickade strumpbyxor istället. Från HM blev det lite smink och strumpor.

 

Nu tänkte jag städa undan lite innan det är dags för mat och åka till jobbet.
1 JETS:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

2 jasse:

skriven

Vilken fin shopping du gjort!

3 Jenny:

skriven

snygga skorna var

4 Mia:

skriven

Snygga skor! :)

5 Cecilia:

skriven

Har också velat ha dom byxorna men kort och rund som jag är var det bara att glömma. Snygga skor!

Kommentera här: