Ett litet inlägg

Kan inte låta bli bloggen helt men inspirationen vill inte infinna sig. Jag kommer inte sluta blogga helt, kommer ngt inlägg då och då.

Idag har vi iallafall varit på stan och handlat födelsedagspresenter till barnen. Samuel fyller ju i december och Alexander i januari. Bra planerat... :-) Det är så roligt att köpa leksaker. Samuel älskar dinosaurier och Alexander är fascinerad av allt som har med lastbilar, traktorer och grävmaskiner att göra.

Resterande dag kommer tillbringas framför tv:n med en pizza, fotboll och pärlpysslande. Var in på Lottadesign och köpte lite nytt. Jag funderar på att starta en till blogg där jag lägger upp alla smycken. Det är så tidskrävande bara..

Hoppas att ni får en toppenlördag!

1 Petra:

skriven

Pärlpysslande låter som en avkopplande och kul aktivitet =)

2 ulrika:

skriven

Ibland måset man ta sig en liten bloggpaus men du får säkert suget tillbaka =)

3 pinglan:

skriven

Jag lärde mig att om jag tänker för mycket på bloggen, och tvingar fram inlägg, så faller hela grejen. Jag tappade också sugen ett tag, tills jag slappnade av, helt enkelt:)



Jag gillar också att pyssla med pärlor och diverse. Har lite svårt att hitta tid bara!

Kommentera här: