Ikea

   image791Det blev en sväng till Ikea samt HM idag. Jag hade två bonuscheckar på HM som jag utnyttjade. Jag köpte ett linne, en piké top samt lite undies och hårnålar.

På Ikea skulle vi egentligen köpt en bokhylla men det blev en tavla istället. Vi behöver lite färg i vårt vita+svarta vardagsrum. Denna gerbera (väldigt lik iallafall) tyckte vi båda blev en härlig färgklick. Fanns massa andra tavlor också som vi föll för men det tar vi närmare löning. Det går ju inte att göra av med allt på en gång. Det är en del investeringar som behöver göras till hemmet. Det fattas en hel del.

image790

Vi köpte även ett lek och lär spel till S men när jag installerade det så upptäckte jag att det inte gick att köras med Vista så det var bara att åka och byta.
1 Emmelie:

skriven

Härlig tavla. Jag älskar solrosor, jag blir så glad av dem. Lyser upp i vinter rusket.

Kommentera här: