du är vad du äter

Fick ett samtal halv sju igår kväll. Tjejen som skulle jobbat kväll blev sjuk så jag ska jobba 14-21. Imorgon blir det också jobb 7-15.30. Samt på måndag så jag har lite att göra. Kul.

Jag var så trött igår kväll så vid kvart i tio var det sängen som kallade. Somnade nästan på en gång. A trasslade lite inatt. Han är så förkyld så det är svårt för honom att sova. Stackars liten. Han har som tur var inte fått några men från olyckan som hände häromdagen. Jag har fått fobier för allt som kan orsaka samma grej som hände. Kommer förfölja mig ett tag.

Idag blir det nog en tur i skogen innan jobbet. Springa av mig några kalorier så jag klarar matchen på söndag. Jag har knappt sprungit under hela vintern så ska jag döma en träningsmatch damer division 4, 90 minuter. Men det går säkert bra. Positivt tänkande.

Såg ni "du är vad du äter" igår? Vilken tjej som lyckades så bra med sin viktminskning.Jag hoppas nu för hennes skull att hon inte återfaller i samma mönster som hon hade innan. 














 

Kommentera här: