Finsöndag


Söndag idag och imorgon är det ny vecka. Det är mycket julförberedelser.  Det ska:

Kokas knäck
Fixa skinka och annan julmat
Granen ska upp och pyntas
Julklapparna är nu inslagna. Vi gjorde det i fredags.

Mitt i allt julstök ska jag även få till min hemsida och redigera bilder och lägga upp text. Puh! Jag har kommit på att det blir snyggare bilder om jag har en halsbandsdisplay så det måste inhandlas. Det är så mycket nu, det bara snurrar i huvudet.

Idag blir det dock inga julförberedelser utan jag ska bara ta det lugnt (=pärla)
Snön ligger fortfarande kvar men det är plusgrader så tyvärr inte så länge till. Skulle passa på att gå ut och leka med Alex. Han är ju en riktig utemänniska. 

 
1 Petra:

skriven

Jättesnygg klänning!

2 Paula:

skriven

Hur hinner du med allt...???????

Jag gillar att det händer saker o sitter sällan ner men du gör ju så kreativa saker. Kul....

Ha en mysig jul

Kommentera här: