Sandlekar



När vet man om man är bloggberoende? Jag tror att det är när kameran är med precis överallt och man tänker det man gör i blogginlägg, eller som jag: rubriker....

Hur som helst så är det väldigt roligt att vara ute med barnen. S är mer en innemänniska så honom fick jag övertala att gå ut idag. A älskar att vara ute. Kommer med skorna eller tar min hand och drar med mig till dörren. S blev inte alltför glad idag när jag sa att det var dags att gå ut. Han var mitt uppe i att titta på Mysteriet på Greveholm så mycket ilska och protester hördes från honom. Men när vi väl var ute hade han precis lika roligt. 


1 Maria:

skriven

Ja, vi hade det riktigt trevligt:)

2 ulrika:

skriven

Hehe, så tänker jag med ibland.

Man får se det så här - man för en dagbok över sitt liv som är värt mycket i slutändan. Speciellt du som får massa fina bilder på barnen.

3 Malin:

skriven

Oj tack! Vilken fin kommentar! Det gjorde mig glad! :)

Hoppas du har en fin eftermiddag!

4 Petra:

skriven

Underbart att du tar med kameran och delar med dig!

Kommentera här: