Photoshop

Jag har suttit mer eller mindre hela eftermiddagen och försökt att få till flyers. Men det är så tidsödande att redigera bilderna.  När de är nästan färdiga så måste jag börja om för då upptäcker jag att det blivit knas på något ställe. Skulle nästan anlita någon proffessionell  (stavas) som gör det åt mig men det kostar nog massor. Jag har inga såna pengar. Särskilt inte nu i juletider. I november ska bilskatten vara betald. 2000 spänn rätt i sjön... Så det blir till att hålla i kronorna...

1 Carolita:

skriven

Shit är bilskatten så hög?

2 anna:

skriven

antingen satsar du på en bättre kamera gumman då så att du slipper så mycket redigering - kanske en stor utgift men en bra investering.
Eller så kan jag göra jobbet åt dig...och ja jag kostar jag med, timpeng eller en överenskommen fast summa.
Men man får tänka - att om man vil satsa på nåt får man satsa lite på det.
Och om du startat företag kan du ju dra av momsen =)

kram

Kommentera här: