Perfekt väder

Idag är det verkligen perfekt väder för en ridtur. Solen skiner från en klarblå himmel och det blåser ingenting. Problemet är att jag måste sitta hemma och vänta på ett telefonsamtal och därefter så kan jag inte åka iväg för då börjar R jobba. Inte roligt. Får hoppas att det är lika fint väder imorgon för då ska jag ut och rida. Är så himla sugen....

Tänkte försöka få ut flyers idag om mina smycken. Det är bara så jobbigt att försöka photoshoppa mina bilder för de är lite oskarpa vilket gör att när jag vill trolla bort bakgrunden så "flyter" det ihop. Irriterande. Jag kan inte skjuta upp det mer  nu. Det måste göras. 
1 Karin:

skriven

det som är så gott:p

2 anna:

skriven

oj det låter allvarligt!
önskar dig verkligen lycka till gumman!

och i photoshop kan du göra precis som du vill ha det så kan du antingen trycka ctrl+i och återgå till hur det var innan ändringen och tar penselverktyget och målar fram de ändringar du vill ha eller så skippar du ctrl+i och så målar du bort de ändringar du inte vill ha..

tex om du vill ha extra vit bakgrund utan att ljusa upp själva smycket eller vice versa.
kram

3 Marre:

skriven

Eller hur..Rycker nästan hon är en av de sötaste kändisbarnen..Ha en trevlig dag!

4 Tobias:

skriven

Svar: nej det är verkligen hemskt med gruppintervju :O

Kommentera här: