Ensam

Jag är ensam hemma med barnen. Det är så tråkigt. Det känns som att R aldrig är hemma. Är det inte jobb, så är det döma matcher, träna laget eller vara med på lagets matcher. Tråkigt. Jag är trött på det. Jag vill också ha en massa saker att göra. Jag vill inte bara ta hand om barn hela dagarna.

Ikväll ska vi springa Blodomloppet, 5 kilometer. Det är jag inte alls i form för. Men det får bli som det blir. Det kanske går jättebra.

Nej, nu ska jag sätta mig och läsa "Vi föräldrar".

1 ulrika:

skriven

Komiskt, jag har också en R som antingen jobbar eller tränar för mycket fotboll. trist

2 Cecilia:

skriven

Ja det är inget roligt när man känner att man får vara hemma för mycket ensam och ta hand om barn:(
Gick det bra på loppet då? Kramar

3 Linn:

skriven

oj vad tråkigt. inte kul att vara själv:(

Kommentera här: