Dags för mätning

4 april                                          12 april                        20 april                       27 april

Vikt:64,7                                     Vikt:64,5                        Vikt: 64,2                       Vikt: 63,8           
Midja: 94                                    Midja: 92                       Midja:  90                      Midja: 90
Stuss: 100                                   Stuss: 100                      Stuss: 99                        Stuss: 90
Lår: 60                                        Lår: 60                            Lår: 60                            Lår: 59,5

Trots att jag inte rört mig på hela veckan (utöver shoppingrundorna) så har det hänt lite. Godissuget ger aldrig med sig men det beror på att jag slarvar för mycket. Ibland orkar jag inte anstränga mig. Jag skulle behöva sova en vecka. Då skulle jag nog ha lite energi ändå.
1 Linn:

skriven

oj vilken koll du har!

2 Linn:

skriven

ja, rach är alltid lika cute;)

3 Linn:

skriven

ja, rach är alltid lika cute;)

4 Cecilia:

skriven

Ja jobbit med godissuget, men är som du säger svårt att bli av med suget om man fusker ibland

5 Sweetheart:

skriven

Ser ju bra ut det där! Godissuget har jag också problem med, jämt :P

6 Linn:

skriven

okej det låter ju bra:)

7 kattis:

skriven

vad du är duktig och antecknar :) Jag skulle också behöva det för att få igång motivationen :)

8 Eve:

skriven

Hej! Trevlig blogg. Måste fråga hur just du gör för att gå ner i vikt? Vad är din taktik & hur gör du just nu. Har en viktcoach men det händer för lite & jag blir rastlös. /Eve

Kommentera här: